Kodėl neverta lyginti senos svetainės su naująją ?
Kuriantis elektroninę parduotuvę, ar tinklalapį dažna klientų klaida jog jie lygina senąją svetainę su nauja. Tačiau tai yra žąlinga ir klaidinga tam tikrais atvėjais, kodėl ?
Turint senąją svetainę ir jau gavus naujos prisijungimus prie administravimo aplinkos, pirmi dalykai ką daro klientas lygina esamą su sena. Tačiau dažnai kuriant naująją nebūna nei vieno žodžio apie tai, kaip yra šiuo metu, kas yra patogu, kas ne. Ir tik pasijungus į naujos svetainės administravimo aplinka pradedama lyginti svetainės.
Lygindamas dvi svetaines klientas dažniausiai pasirenka kas jam patogu senoje ir nurodo tai kaip klaidą/nepadarytą darbą. Gali atsirasti funkcijų apie kurias nei žodžiu, nei raštu nebuvo tartasi, tačiau klientas tai supranta kaip “savaime suprantamą dalyką”. Todėl turime kelis patarimus kaip išvengi blogosios praktikos ir pykčių proceso eigoje.
- Visų pirma kaip ir minėjome, užsakant svetainę reikėtų parodyti savo svetainės vidų (administavimo aplinką).
- Paminėti kurios funkcijos Jums nėra patogios ir atvikrščiai parodyti kas Jums šiuo metu yra labai patogu ir norėtumėt turėti tai savo naujoje svetainėje.
- Kuo daugiau logikos/funkcionalumo aprašykite sutartyse, laiškuose, raštu. Svarbiausia jog abi pusės būtų apsikeitę informacija ko norima iš naujos svetainės ir ką reikia padaryti.
- Jeigu svetainių turinio valdymo sistemos skiriasi, elementaru jog valdymas gali skirtis, administravimo aplinka skirtis. todėl šioje vietoje nevertėtų tikėtis identiško administravimo kaip senojoje svetainėje.
Tai tokie paprasti keli punktai kurie tikrai padės abiem pusėm išvengti nesusipratimų. Jeigu visgi svetainės neturite, bet vis dar galvote ką daryti, pirkti ar nepirkti, rašėme šia tema straipsnyje: Kada verta nuomotis elektroninę parduotuvę